9.1 Opravce je oprávněn tyto VPOP kdykoliv měnit. Změna VPOP se nedotýká již objednaných oprav.
9.2 Ustanovení těchto VPO upravují práva a povinnosti Opravce a Zákazníka, pokud není v konkrétní Smlouvě, případně v celoroční objednávce či servisní smlouvě dle čl. 3.4 dohodnuto, a v Zakázkovém listě potvrzeno něco jiného.
9.3 Písemným vyrozuměním, písemným schválením apod. se v těchto VPOP rozumí vyrozumění, schválení apod. učiněné písemně s podpisem nebo e-mailem. Byla-li zpráva odeslána z e-mailové adresy sdělené Zákazníkem, nemůže se Zákazník dovolávat zneužití e-mailové adresy.
9.4 Písemná vyrozumění, schválení apod. podle čl. 9.3 se v případech, kdy není možné prokázat jejich doručení, považují za doručená sedmým dnem od prokazatelného odeslání.
9.5 Zákazník se zavazuje oznámit Opravci jakékoliv změny v adrese či jiných fakturačních údajích. Při porušení této povinnosti na něho přechází riziko nahodilé zkázy a v případě prodlení s řádným a včasným převzetím vozidla hradí parkovné.
9.6 Otázky těmito VPO výslovně neupravené se řídí zák. č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem v aktuálním znění a platnou právní úpravou ČR.
9.7 Tyto Všeobecné podmínky oprav nabývají účinnosti dne 1. 3. 2021 a nahrazují dřívější všeobecné podmínky oprav.