Nový Ranger ve stupních výbavy XL, XLT, Limited a Wildtrak přichází v návaznosti na již dříve oznámený sportovní model Ranger Raptor, který představuje vrchol nabídky a objednávat jej lze už od jarních měsíců.
Ceny nového Rangeru začínají na částce 990 000 Kč bez DPH za pracovní variantu XL. Luxusní provedení Ranger Wildtrak začíná na 1 308 000 Kč bez DPH. První vozy dorazí k českým zákazníkům v červenci 2023.
Celých 60 % prodaných kusů předchozí generace Rangeru připadá na výbavu Wildtrak, což ukazuje, že zákazníci mají zájem o všestranné pick-upy s komfortní výbavou, které poslouží nejen jako pracovní nástroje, ale také ve volném čase. Právě ve variantě Wildtrak přichází do Rangeru poprvé motor Ford 3.0 EcoBlue V6 o výkonu 176 kW/240 k a točivém momentu 600 Nm. 2 V kombinaci s 10stupňovou samočinnou převodovkou umožňuje Rangeru tahat přívěsy o hmotnosti až 3500 kg.
Vysoký výkon a nízkou spotřebu nabízejí osvědčené vznětové motory 2.0 EcoBlue. V Rangeru budou k dispozici ve variantách 125 kW/170 k se šestistupňovou manuální (XL, XLT, Limited) nebo šestistupňovou samočinnou (Limited) převodovkou a bi-turbo 151 kW (205 k) s 10st. samočinnou převodovkou (Wildtrak).
Můžete se rozhodnout mezi dvěma variantami pohonu všech kol: elektronicky přiřaditelným (i za jízdy) a novým stálým systémem pohonu e-4WD. Ten se dodává sériově pro Ranger Wildtrak 3.0 EcoBlue V6 a 2.0 EcoBlue Bi-turbo.
Ranger využívá vyspělý pohon všech kol e-4WD pro jízdu na silnici i v terénu. Disponuje zcela novou elektronicky řízenou rozdělovací převodovkou. Spojka převodovky je využívána k přenosu točivého momentu v režimech 4WD 4A (AUTO), 4H a 4L. Při volbě 4A (výchozí) systém plynule mění točivý moment předních kol (od zadních kol k předním) pro dosažení optimální trakce na silnici. Při volbě 4H nebo 4L systém elektronicky řídí trakci předních a zadních kol pro použití v terénu nebo na kluzkém povrchu, jako je hluboký sníh, písek nebo bláto.
Zdokonalený podvozek nabízí větší nájezdové úhly, lepší křížení náprav a vyšší komfort odpružení na silnici i v terénu. Posunutím přední nápravy dopředu došlo ke zkrácení předního převisu, čímž se zvýšil nájezdový úhel pro zdolání strmějšího kopce. Posunutím úchytu tažného zařízení nahoru umožnilo i zvýšit zadní nájezdový úhel.
Širší rozchod (1560mm -> 1620mm) zajišťuje lepší stabilitu na silnici i v terénu, navíc nyní na korbě rozšířené na 1223mm přepravíte europaletu (na šířku ve standardním rozměru 1200x800mm). Zvýšení komfortu jízdy na silnici a zachování skvělých terénních vlastností a ovladatelnosti v terénu bylo docíleno posunutím tlumičů zadní nápravy mimo nosníky rámu.
Motor, rozvodovka, řízení, olejová vana a palivová nádrž jsou chráněny ocelovým štítem bezpečně přišroubovaným k podvozku vozidla
Jízdní charakteristiku vozu lze podle momentální potřeby doladit pomocí šesti přepínatelných jízdních režimů: Normální, Eco, Tažení/vlečení (s automatickou převodovkou), Kluzký povrch, Bahno/vyjeté koleje a Písek. V závislosti na zvoleném režimu se mění mapování plynového pedálu, citlivost protiprokluzového i stabilizačního systému a strategie řazení (u vozů s automatickou převodovkou). Dostupnost jízdních režimů se liší podle výbavového stupně.
Nabídka volitelného příslušenství je opravdu široká a umožňuje přizpůsobit Ranger jakýmkoliv požadavkům.
Vyžádejte si aktuální ceník prostřednictvím kontaktního formuláře, anebo napište na f67@f67.cz , další možnosti naleznete zde.
Podívejte se na nabídku prověřených vozů v Novém Jičíně a Přerově nebo využijte naši službu dovozu vozidel na zakázku.
© 2024 F67. Všechna práva vyhrazena. Vytvořil: Plus Design & Marketing s.r.o. ❘ Tiráž ❘ Soutěž ❘ Všeobecné servisní podmínky